Trentels on the road in the USA

Inverness, vakantiepark van Van der Valk!

Op dit moment zitten we in Inverness. Gister zijn we daar aangekomen na 6 uur rijden. Onderweg nog een overstekende schildpad gehad, en wat hertjes langs de weg :) Gelukkig konden we voor de schildpad optijd stoppen. Op de snelwegen was het echt onwijs rustig. We hadden gewoon de hele snelweg voor ons alleen!! Het was 1 weg rechtdoor, de navigatie gaf aan dat we na 148 km. naar rechts moesten xD Dat is bijna van Den Haag naar Zwolle 1 rechte lijn.

We zitten nu voor 7 nachten op een park van Van der Valk! Veel mensen praten hier ook Nederlands op het park. Het is een geweldig mooi huis, met zwembad die met gaas overdekt is, zodat er geen muggen bij komen en geen insecten enzo. Er komen daardoor ook in huis geen insecten. Zo kun je altijd, wanneer je maar wilt heerlijk buiten zitten en zwemmen! :D Het zwembad werd vanochtend door een man ook schoongemaakt en gecontroleerd.

Het huis is gewoon helemaal compleet. Dit hadden we niet verwacht, omdat dit het goedkoopste huis was die we in onze vakantie hebben gehuurd. Maar dus wel de beste.

In de omgeving is er ook enorm veel te doen!

Morgen gaan we een bootje huren, en dan schijnt het dat er dolfijnen met je mee zwemmen en naast je boot springen. We zijn zeer benieuwd of we dat ook kunnen ervaren! Verder zullen we ons niet vervelen in deze week, in het huis lag een hele lade vol met allemaal foldertjes en brochures van activiteiten en shopping malls enzo.

Laura

Super leuk allemaal meis! Geniet er nog maar even van! Wat voor je het weet zit je weer in het vliegtuig naar huis :P

jennyschaareman@live.nl

Ik begrijp dat dit wel is uit te houden. Als jullie thuiskomen
is het weer ook opgeknapt vgls de voorspellingen
nu is het waardeloos, regen regen en nog eens regen
p.oma

Lynn

Ja het is hier zeker uit te houden! :)
Vandaag zijn we een dagje hier gebleven, lekker in de zon zitten en in het zwembad. Het was hier bijna 35 graden!
Zijn ook nog ff naar Walmart geweest om voor de lunch en voor vanavond wat te kopen, echt immens groot daar!! Met 34 kassa's, en dan te bedenken dat de jumbo bij ons er 9 heeft :P
Bij de diepvries staan er bij de 'Breakfast' afdeling allemaal hamburger-dingen enzo xD Allemaal fastfood. Echt slecht. En pizza's die bijna 2x zo groot zijn als onze pizza's in NL. En een vrouw die half naast dr elektrische rolstoel hing, zo dik was ze :P (heb dr stiekem een foto van gemaakt O:) maar weet niet of ik em wel online moet zetten haha)
Maargoed we gaan in ieder geval nog een keer shoppen bij Premium Outlets in Orlando! Verder weten we nog niet helemaal, er is zó veel te doen!