Trentels on the road in the USA

Port saint joe

Hier een berichtje vanaf het strand van Port st. Joe in Florida. Het is hier 33 graden met zon en een zacht windje. Port st. Joe is een echte badplaats. Je merkt het direct aan de palmbomen, en winkels die strand spullen verkopen. Gister zijn we dan ook al 2 uurtjes naar het strand geweest. We zijn alleen wel allemaal best wel verbrand, de zon was toch feller dan verwacht. We zitten in een huisje op palen. Alle huizen staan hier op palen. Vanuit het huisje hebben we zicht op de zee, de woonkamer is op de bovenste verdieping. Ook hebben we een ontzettend groot balkon die zolang is als het huis. 's middags kun je daar heel lekker zitten. 's avonds is dat niet zo'n geslaagd plan, dan nemen de kakkerlakken het over. Ook buiten avondeten zit er dus niet in, terwijl er wel een barbecue staat. Wel kunnen we lekker ons eigen eten bereiden. Vanmiddag of morgen gaan we misschien nog naar een oud badplaatsje. Verder is het hier vooral relaxen, nu het nog kan, We zijn hier morgen nog, en woensdag gaan we door naar inverness. Dan is het niet zolang rijden als naar port st joe ( daar deden we 7,5 uur over) Maar toch nog wel 5 a 5,5 uur rijden. Volgende berichtje en foto's komen waarschijnlijk woensdag pas, want we hebben alleen kabelinternet in dit huisje, dat alleen werkt op de laptop van Thom.