Trentels on the road in the USA

Veilig weer in Nederland aangekomen!

We zijn vanochtend weer veilig geland!
We hadden twee vluchten, 1 van 2 uur naar Philadelphia en 1 van 8 uur naar Amsterdam.
Alle twee de vluchten gingen goed! Bij de eerste stegen we een half uur na vertrektijd op, bij de tweede vlucht stegen we bijna 45 minuten na vertrektijd op, ivm de drukte, en omdat het bij New York slecht weer was, ze moesten daardoor op het laatste moment nog een andere route zoeken. Daardoor moesten we eerst wat andere vliegtuigen voor laten :)
Wel waren we nog op dezelfde tijd aangekomen als gepland, en bij de 1e vlucht zelfs eerder dan gepland!
Het inchecken op Atlanta ging ontzettend snel, waar we op Schiphol 3 kwartier of een uur in de rij moesten staan voordat we uberhaupt aan de beurt waren, konden we hier direct inchecken zonder wachtrij, en ook werden meteen de koffers op de band gelegd en gelabeld!! Zo snel hebben we nog nooit ingecheckt!
Toen hadden we nog bijna 4 uur voordat we konden boarden. We hebben nog wat rondgelopen, winkeltjes bekeken, wat gegeten, en toen maar naar de gate.
Om 14:45 was de (orginele, Amerikaanse) vertrektijd van de eerste vlucht ,en om 8:40 Nederlandse tijd (2:40 Amerikaanse tijd) waren we aangekomen op Schiphol.
We zijn blij weer thuis te zijn. Bobby was eventjes spoorloos, maar die kwam na een half uurtje ook aangelopen :D Die kreeg uiteraard direct een uitgebreide knuffelbeurt en kattensnoepje.