Trentels on the road in the USA

Aankomst in Atlanta

Gisteravond zijn we goed aangekomen op Atlanta. We kwamen erachter dat het op dat vliegveld een heuse wereldreis opzich al was! er gingen zelfs een soort metro's/randstadrails/Skytrains van de vliegtuigen naar de bagage-ophaal ruimtes!

We hebben nadat we de koffers hadden een mini-Van gehuurd. We mochten er zelf eentje uitkiezen! Allemaal hele gave wagens, hier kunnen we wel 3 weekjes mee rondrijden :D

Ze rijden hier ook allemaal zeer rustig! Heel fijn!

Gisteravond zijn we uiteten geweest bij een Cubaans restaurant hier in de buurt, en ik (Lynn) kreeg een portie vlees dat voor 3 personen een maaltijd had kunnen zijn! Welcome in America! De ober zei nog: 'I hope you are hungry!'. Helaas is er maar een derde opgegaan, ondanks dat het echt heel lekker was!

Het is hier nu 10 voor half 8 's ochtends, en dalijk gaan we na het ontbijt naar CocaColaWorld, CNN centre en als we nog tijd hebben, naar Georgia Aquarium! We zijn zeer benieuwd!

Vanavond (Voor jullie is dat 's nachts) misschien weer een paar foto's van vandaag!